INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

czwartek, 20 czerwca 2013

piekny prezent od Braun - będe testowac dla was ;)))

właśnie dostałam piękną paczkę

w środku czekał na mnie tajemniczy woreczek

oprócz woreczka były suszone kwiaty - które pięknie pachniały - wiec susz przesypałam do filiżanki - i teraz mam cudny zapach unoszący sie w pokoju ;)))

a obok woreczka instrukcja tego cuda co mnie czeka w niespodziance
suszki nie bez powodu były dodane - bo w zestawie oprócz depilatora Braun Sil-epil 7 SkinSpa - zostla dołaczony krem po depilacji, który pachniał jak wspomniane przeze mnie suszki

a o to cała zawartosć



jestem strasznie podekscytowana - gdyż nogi to mój atut - a włosy mi szybko rosną i jeśli rano je ogolę to juz wieczorem czuj, ze już nie są gładkie - co mnie strasznie denerwuje

uwielbiam też złuszczać ciało i strasznie jestem ciekawa tej nakładki złuszczającej

no co mogę jeszcze napisać - idę zapuszczać włosy i za kilka dni nasze recenzję
mam duże oczekiwania co do tego depilatora bo mam nadzieje, że wyrywa naprawdę krótkie włosy - bo która z nas wytrzyma bez gładkich nóg dłużej niz dobę

;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz