INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

czwartek, 20 czerwca 2013

jeszcze 30 dni do spełnienia mojego marzeni - wyrażenia siebie poprzez TATTOO ;)

dokładnie za 30 dni będę leżała na stole u tatuażysty, który będzie robił mi pierwszą "dziarę"

a to dzięki waszym głosom

mniej więcej wiem co chcę i gdzie - wiec mam nadzieje, ze
Aleksandra Łagowska, zawodowa tatuatorka
ze studia tatuażu

będzie umiała przenieść moje pomysły na skórę ;) 

ciesze się, że też poznam tatuowanie od a do z a na konwencie tattoo poznam masę świetnych tatuażystów ;)

macie jakieś dla mnie rady

chcę mieć tatuaż na dole pleców - boje sie bólu, tego że tatuaż nie spełni moich oczekwian
macie jakieś dla mnie rady - będę bardzo wdzięczna

jutro idę na wielki trening grupowy z Ewą Chodakowską ;) a wy idziecie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz