INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

wtorek, 11 czerwca 2013

moje marzenia wkrótce sie spełnią

jeszcze nie oficjalnie - ale wygląda na to, ze zwyciężyłam - spełnienie marzenia czyli zrobienie tatuażu

dziękuje wszystkim za głosy - naprawdę dużo serca i pracy włożyłam w swoja pracę i strasznie chciałąm wygrać

więc zawitam na Gdańsk Tattoo Konwent 2013 (The Casualties, Creepshow, Betty Q, Suspension)

super - bo zawsze chciałam isc na taka impreze

mam juz pomyśł na tatuaż, który mam od kilku lat w głowie

sprawdzałam pociagi do Gdańska (ach jestem strasznie zachwycona wygraną)
i jeden pociag z Warszawy do gdańska jedzie prawie 11 godzin i ma trasę ponad 630 km :)))



a z przyziemnych spraw - to byłam na Cytadeli - po ulewach nie jest tak źle - drzewo, które wywaliło sie kilka dni temu ciągle leży ;(((


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz