INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

poniedziałek, 1 grudnia 2014

sukces - brak ważenie rpzez tydzień i pół kilograma wiecej ;(

niestety jak nie pilnuje wagi to kilogramy rpzybywają
czy wiecie że zjedzenie 200 kcal dodatkowo dziennie daje ponad 5 kilo wiecej w ciagu roku
a co to 200 kcal
to jeden batonik zbożowy, większa kanapka, dodatkowa porcja obiadu - często trudno oszacować czy potrzebujemy 1800 kcal czy 2000 kcal
ale znowu aby spalić 200 kcal nie trzeba sie dużo natrudzić - dłuższy spacer- zrezygnujmy z samochodu i na zakupy pójdźmy na piechotę,

moja waga będzie pewnie sie wahać miedzy 62-63 kilo bo taką wagę mi łatwo utrzymać i ciężko schudnąć poniżej - organizm sobie wymyślił, ze taka waga jest dla niego optymalna ;)))
za 14 dni kończę 3 miesięczna metamorfozę z turbo-wyzwaniem - ale nie znaczy to, że kończę ćwiczenia. - nie Ewa Chodakowska wydaje płytę PILATES  - i teraz będę ćwiczyć z następną płytą

wczoraj nie poszłam z psami na długi spacer- dziś to nadrobię - wczoraj było zimno i był wiatr wiec nie chciałam się zmuszać - bo spacer ma być przyjemnością a nie katorgą


w ostatni tydzień sobie pofolgowałam- imrpeza - kalendarz dobrej adopcji, imieniny w pracy ;)
ale jestem z siebie dumna, - bo przeważnie na takich imprezach połykałam ciasta, ciasteczka itd. a tu wzięłam kilka koreczków - 5 koktajlowych kanapeczek i 2 małe trufle czekoladowe i 3 małe bankietowe ciasteczka na bazie biszkoptu ;)))






 kalendarz - dobra adopcja ;)

 KAKI - owoc sezonowy - pyszny ;)))

 pumpernikiel i jogurt - moje ulubione ;)
 makaron z buraczkami, pomidorami suszonymi i oliwkami i tabasco
 śniadanie - kasza , mleczko kokosowe, banan
 juz na wieczorne długie spacery z psami - moje stopki zamieniłam na ciepłe zakolanówki

 słodycz bez kalorii )herbatki) i batony z orzechami z Biedronki
 woskowa wróżba- nie wiem co wyszło
 babeczki pełnoziarniste od e-condimenta (bez cukru) soli, posypałam lekko cukrem pudrem
 muszynianka - dla tych co lubią pić dużo herbaty (czyli ja) żeby uzupełnić minerały
 ryż pełnoziarnisty, ryż brązowy, kasza gryczana biała itd. kocham

 jesli czekolady nie ma obok mnie to tak nie tęsknie ;) ale jak widzę otwartą tabliczkę to ciężko przejść obojętnie obok

 pyszna paczka od e-condimenta

 podczas 2,5 miesięcy treningów z Ewą Chodakowską  spaliłam prawie 14000 kalorii - czyli 2 kg tłuszczu ;)))
 moje miesięczne spalanie kalorii
 same spacery w tym czasie to 15 000 kalorii ;))) wiec jak pisałam to nie trzeba sie męczyć siedzieć non stop na siłowni by spalać kalorie ;))) przeszłam prawie 300 km ;)))
 mój miesięczny kalendarz ćwiczeń ;))) nie zapisuję wszystkich spacerów co=dziennych z psami - tylko przeważnie te bonusowe lub te dłuższe niż te prawie 4 km codzienne na Cytadeli ;)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz