INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

wtorek, 9 grudnia 2014

małe zmiany robia dużą różnicę - nowe firaneczki

okazało sie, że ten kilogram dodatkowy to jakiś wypadek przy pracy bo waga znów prawie wróciła do tej sprzed tygodnia ;)))

a ja z nowymi siłami zmieniam świat - na razie troche pokój

kupiłam firanki i rolety - choć poszłam do sklepu po nowy podwójny karnisz i zasłony

mała zmiana a różnica wielka

to tak jak z ciałem - może to nie są kilogramy w dziesiątkach, chudniecie w tali w dziesiątkach centymetrów ale nawet te malutki zmiany  robią różnice i dają nam nowe spojrzenie na świat.

małymi kroczkami zmieniajmy to co jest wokół nas ;)))

 nowe - kolorowe i długie ;))) p.s. zasłoniły ten mój mały psi bajzel pod oknem



no i nowe rolety mam i ja ;))))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz