INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

czwartek, 11 grudnia 2014

słodkie pokusy trzeba odpracować

wczoraj byłam na 2-gich urodzinach bloga panna Anna pannaannaczylija  - polecam - dziewczyna z pasja do biegania, z krwi i kości - czasem woli iść na ciacho i babskie ploty niż biegać - jak każdy z nas ma doły. wspaniale pisze o bieganiu i ja powoli zaczęłam truchtać i nawet mi to sprawia przyjemność - na razie to krótkie zabawy biegowe, dystanse ale przełamuje ten opór ze szkoły, ze sie nie uda

był wczoraj kawałek tortu, muffinek i ciastko owsiane z bakaliami i kawa z miodem i cynamonem - aj zaszalałam ale dziś to sobie odbiłam na treningu

rano - turbo wyzwanie - czyli 33 inuty treningu tabata
później 4 km z psami na Cydateli,
później jeszcze raz 9 km Bulwarami - zabawy biegowe - kilka
i właśnie zakończyłam mój pierwszy skalpel wyzwanie - jest moc ;))) prawie 1500 kcal spalonych mam za sobą - więc te wczorajsze ciasto nie poszło w boki - bez szans

wczoraj to solenizantka dawała prezenty gościom. mi sie udało wygrać super torebkę adidasa - będzie na wspólne biegania i spacery z psami i duży zestaw kosmetyków do pielęgnacji stóp od firmy SHEFOOT - polecam

ach wspaniały tydzień

a psy dziś dostały przesyłkę - 20 puszek z konkursu BIEDRONKI :)))

zmęczona, ale szczęśliwa

oj tyłek i pupa bolą od tego skalpela


 domowy krokiecik - 100% wołowina w ostrym naleśniku ;)))
 piękna pogoda na spacer

 moje śliczności
 ach - pyszna kawa z miodem i cynamonem i mlekiem ;)))
 ach ten kawałek tortu dziś spalałam, była jeszcze muffinka i ciastko owsiane
 moje wygrane ;))))))))))

no i psom też sie cos dobrego dostało

piekny dzień ;)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz