INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

niedziela, 23 listopada 2014

w niewoli wagi ;( wyzwanie bez ważenia

tak jestem jedną z tych osób co nie wyobrażają sobie tygodnia bez wchodzenia na wagę ;)))
wchodzę nie raz codziennie i każde dodatkowe 100 gramów przeraża mnie

przeczytałam ostatnio w Glamour o bulimiczkach - o tym ciągłym ważeniu sie nawet kilka razy dziennie o tym jak waga przejmuje całe nasze życie. dosć
podejmuje wyzwanie

dzis zważyłam się - wazę 62 kg ;))) równo i mam zamiar nie wchodzić na wagę częściej niz raz w tygodniu ;)))
będę wchodzić tylko w poniedziałek  - zobaczymy czy dam radę

odżywiam sie dobrze, ćwiczę więc nie widzę powodu aby kontrolować wagę i chodzić przygnębiona

Piernik Staropolski już tydzień leżakuje w lodówce. będzie przepyszny na święta


 wystawa fotografii Kolegi - do połowy grudnia w Fotka Cafe w Warszawie - będzie mozna ją obejrzeć - polecam ;)
 National Geographic - numer o jedzeniu - naprawdę fajny numer ;))) dużo ciekawostek i faktów
 prezent od knorra - tak stosuję je i lubię - do warzyw są bardzo dobre jak i do mięs

 łyżka wagowa ;)))
 pyszny baton od www.zmianyzmiany.pl  - baton kosmos - naprawdę odlotowy smak
 bulimia i wigilia zero kalorii ;(( - Glamour - grudzień 2014
 po treningu chwila orzeźwienia
 pyszna paczka od www.ecocondimental.pl  będzie pysznie i zdrowo



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz