INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

poniedziałek, 15 grudnia 2014

3 miesiąc za mną - pierwszy poważny kryzys ;(

wczoraj minęły 3 mieisace odkąd zaczęłam metamorfozę
1 miesiąc odkąd zaczęłam brać suplementy DIETY NH

tylko 1,5 kilo mniej

a przecież dodałam nawet treningi na skalpela wyzwanie
długie spacery z psami
dieta ciągle trzymam sie diety, może kilka razy zgrzeszyłam w sumie w ciągu miesiąca - dwie krówki, mały kawałek tortu, kawałek makowca, 1 muffinka, 2 ciastka owsiane i na zakończenie 3 miesięcznej metamorfozy - croissant 7 days max

a waga znów troche posłża w górę - wacha sie między 62 a 63 kilo'centymetry nie spadają

ja czuje sie grubo - jestem spuchnięta ;((
wiec tym razem bez zdjecia mnie - bo to bez sensu ;)
muszę chyba sobie zrobić badania hormonalne czy cos bo cos jest źle

teraz ćwiczę 4 razy turbo wyzwanie i dwa razy skalpel wyzwanie. minimum godzinne spacery z psami codziennie (oprócz weekendów - bo pracuje)

ach ;(((((((((((













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz