INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

środa, 13 lutego 2013

oponki zimowe powoli topnieją ;))

dzis 41 dzień.

wczoraj koleżankom przesłałam moje zdjecia żeby powiedizały - czy widać zmianę

ja widzę zmianę ;))
pupa sie podniosła i boki powoli topnieją

40 dni - a jaka różnica ;)))

to niesamowite - bo myślałam, ze te boczki to tylko sie nadają do liposukcji - a tu prosze zmniejszaja sie a jeszcze 60 dni przede mną ;)))
ciesze się, że tyłeczek sie podnosi

moje koleżanki balują, piją, jedzą byle tylko zjeśc - ale to ja w kwietniu będę gwiazdą podczas gdy one dopiero bedą sie za siebie brały

wczoraj byłam razem w piątkę z koleżankami w kinie na filmie "piękne istoty".
film średni - zbyt długo - taki dla dziec, za mało efektów specjalnych i mało akcji ;)))

do wygranych biletów dostałysmy paczkę ryżowych chipsów



taka paczuszka ma 80 kcal - są bardzo dobre ;))))
ogólnie to nie kupiłam wczoraj popcornu bo niestety z Cinema City nie dają popcornu o smaku toffee a ja kocham ten słodki popcorn - wiec podkradałam koleżance i trochę go zjadła - ale podobno kradzione nie tuczy ;)))

moje psinki czekają na spacer ;)))

prawie jak w Australii ;)))






3 komentarze:

  1. Oj też bym chciała, żeby mi stopniały, ale nic w nich się nie zmienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli możesz to usuń weryfikację obrazkową przy dodawaniu komentarzy - to bardzo utrudnia, bo na jednym obrazku rzadko kiedy widać wyraźnie cyfry

    OdpowiedzUsuń