INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

czwartek, 14 lutego 2013

42 dzien i codizennie mówię, że nie dam rady i codizennie nie dotrzymuje słowa

dziś 42 dzień - zawsze tak po 5 minutach ćwiczeń - mam ochotę wyrzucić kompa przez okno ;)
gdy Ewa w skalpelu 2 - pyta - jesteś jeszcze - zawsze dopowiadam - NIE - bo moje ciało może ćwiczy, ale dusza ma dość i sobie zawsze odchodzi po paru minutach - nie wytrzymuje tego tempa ;)))

dziś dostałam paczuszkę od SHAPE - za to, że w styczniowym numerze ukazała sie moja historia pt :jej się udało".

najbardziej jestem zadowolona z zapachu Beyonce - Puls - kocham go i właśnie mi się skończył - nie wiem skąd SHAPE wiedział, ze to mój ulubiony zapach

oprócz tego lakiery w super kolorze ;))
bio - fluid
mascarę i książkę

to popatrzcie sobie ;)))












no i idę cos przegryźć ;)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz