INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

sobota, 9 lutego 2013

37 dzień skalpel 2 o poranku, skalpel 1 na wyciszenie przed snem

nie było mnie trochę bo niestety pierwszy raz wyczerpał mi sie limit pakietu w mobilnym necie ;(((

ale cały czas ćwiczyłam

skalpel 2 pokochałam choć przysiady na jednej nodze dają do wiwatu

oczywiście w tłusty czwartek zaszalałam i zjadłam 3,5 pączka ;)))


zmieniłam pigułki antykoncepcyjne i juz nie czuje sie opuchnięta i waga wraca do normy ;))

nareszcie bo myślałam, że zwariuję - czułam sie jak balon - niby 2 kilo wiecej - ale to różnica ;)) gdy czujesz że twój brzuch jest niczym balon ;)))

w środę wygrałam bilety do teatru Gulliwer - o mały włos nie zdążyłabym bo coś mi sie pokręciło, że ten teatr jest w PKiN - ale jakoś sie szybko kapnęłam, że źle idę i za pomocą google maps w komórce, biegnąc z 7-latka do utraty tchu - zdążyłyśmy w ostatniej chwili. bardo fajny spektakl
 Iza lubi makijaż - wiec pomalowałam ją kosmetykami Era Minerals - chyba najlepsze dla dzieci - bo naturalne bez żadnej chemii ;)) och brokatu było mnóstwo - ale to w końcu karnawał ;))))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz