INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

wtorek, 3 grudnia 2013

zaaaaaaaaaaaaaaaaaakupy

oj ostatni tydzień - to mnóstwo prezentów i zakupy i zakupy

kilka ciuszków kupionych

dwie duże siaty ciuchów, których muszę sie pozbyć ;)))

mnóstwo kosmetyków ;))))

a miałam robić porządki - zrobiłam w szafie - pewnie na wiosnę więcej wyrzucę z szafy - ale no niestety jestem typem chomika ;) a może to sie kiedyś jednak przyda ;)))

kupiłam bluzkę z Reserved ;)) cena 79 zł z tyłu fajny suwak ;) kolor idealny do moich rusych włosów ;))


bluzko-żakiet z fajnymi pikowaniami ;) 120 zł - Reserved
taki fajny zarzucić na bluzkę z krótkim rekawem (których u mnie w szafie mnóstwo) nie zapina sie ;)))



tunikę bawełna w połączeniu ze sztuczna skórą
rozpinana z przodu - wiec można regulować głębokość dekoltu   - cena 100 zł Marywilska 44 - Hala H (alejka z numerami 50-70)

 żakiet z cekinami - cekiny - tylko z przodu ;)  - w sam raz na karnawał - pasuje do jeansów i do czarnej sukienki  -  cena 120 zł _ Marywilska - centrum - Hala H (alejki 50-60)
 jeansy - rurki - obdrapane, z ćwiekami, kamykami ;))) reserved  cena 120 zł
 bluzka z Rihanna - Butik - cena 20 zł


dostałam też kilka nagród i niespodzianek

zestaw kosmetyków od Ziaja ;)) linia olejkowa ;))) bardzo fajna



 bransoletka Lilou ;)))

 zestaw kosmetyków od Yves Rocher ;) oj bardzo jestem ciekawa ich działania ;)))
 zestaw produktów od Mixa







 książka kucharska

 krem Avon ;))
 bombonierka Lindt'a - tym sie nie podzielę bo wiecie, ze kocham czekoladę

 i ostatni zestaw - mega zestaw od Tołpy ;))) - cudny



większość z tych kosmetyków - przetestuję i wam zrecenzuje - ale najwcześniej po nowym roku ;)))
resztę rozdam rodzinie i koleżankom - w tym orku prezenty pod choinka będą mega kosmetyczne ;)))

pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Stery ciuchów trafiły wczoraj w dobre ręce :) były bardzo zadowolone i dziękują! Zatem pamiętaj o mnie wiosną.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo proszę - ciesze się ;) koledze z worka kilka sztuk wypadło ;;) więc jak coś było brudnego to tylko dlatego, że worek był tak duży, ze ledwo zmieścił sie do bagażnika i kilka sztuk upadło na ulicę ;) wiec za to z góry przepraszam

    OdpowiedzUsuń