INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

poniedziałek, 16 grudnia 2013

test szampon lniany BARWA - test




Szampon Lniany z naturalnym ekstraktem z lnu przeznaczony jest do pielęgnacji włosów słabych, suchych i łamliwych. Siła odżywczego lnu oraz kompleks witamin wzmacniają włosy i chronią je przed utratą wilgotności, dzięki czemu włosy są mocniejsze i mniej podatne na uszkodzenia.
Szampon nie zawiera silikonów obciążających włosy, dzięki czemu na dłużej zachowują swoją świeżość i puszystość. Regularne stosowanie sprawia, że włosy stają się mocne, lekkie i podatne na układanie.
Cena: 4,50zł / 300ml










 szampon ma bardzo ładny delikatny zapach. 
użyłam go kilka razy i żeby poznać jego działanie nie stosowałam odżywki (bo bym musiała użyć innej firmy)

włosy mimo ze nie zastosowałam odżywki po szamponie dość łatwo sie rozczesały.
włosy przez dwa dni trzymały świeżość ( no mimo, że włosy mam suche od częstego farbowania) to skóra głowy dość szybko się przetłuszcza. Więc u mnie mogę maksymalnie myc włosy co drugi dzień lub codziennie.

włosy lsniące i miękkie. 
często szampony bez silikonów bardzo mocno plączą włosy - tu tego nie było - jednak ja mam krótkie włosy i mam nadzieje, ze w sklepach pojawi sie odżywka tej serii aby koleżanki z długi włosami mógł bez problemu rozczesać włosy.

w tym przypadku cena niska nie oznacza marnej jakości - bo włosy pięknie lśnią, pachną i niczym nie ustępują drogim szamponom ;)
bardzo mi się podoba. dałam go w prezencie mojej babci, która jest zachwycona ;) ja zostawiam dobie drugi żurawinowy, który opisze w następnym teście ;)
moim zdnaiem lepsza alternatywa niż szampon z czarnej rzepy, który ma podobne właściwości ale zapach jest okropny w porównaniu z tym pięknym lekkim zapachem

polecamy

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz