INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

sobota, 28 grudnia 2013

światecznie i Barwa, Miss, Mydło peelingujące z maliną i gliceryną - recenzja

 kochani jak wam minęły święta

u mnie rodzinnie i oczywiście słodko




 zrobiłam staropolski piernik i makowca ;)))

dostałam też super prezent ;) będzie do kolekcji - książkę o przewrotnym tytule - że nauczę sie w 4 godziny mistrzostwa kuchni. książka ma ponad 800 stron i samo czytanie zajmie mi ponad 4 dni ;)







 przez ostatni tydzień używałam mydełka peeling-ującego

Barwa, Miss, Mydło peelingujące z maliną i gliceryną

 

 Mydło peelingujące zostało stworzone w 100% na naturalnej bazie roślinnej pozyskanej z oleju palmowego. Zawiera drobinki peelingujące, które delikatnie złuszczają martwy naskórek. Dodatek gliceryny pielęgnuje skórę chroniąc ją przed wysuszeniem, a zapach dojrzałych malin ma działanie aromaterapeutyczne. Polecane jest do stosowania na całe ciało. Regularne stosowanie mydła nadaje skórze gładkość i elastyczność. Produkt nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.

Cena: 3,29zł / 100g

 




 zapach rzuca na kolana - piękny =, kuszący, świeży, słodki i naturalny

 

mydełko ma małe drobinki podczas mysia rąk świetnie usuwa brud, usuwa martwy naskórek - dłonie sa po nim jak po wizycie u manicurzystki ;)

ciało tez nim myję - żeby mieć gładką piękną skórę.

plus, ze naturalne składniki nie pochodzenia zwierzęcego 

cena rewelacyjna jak na takie cudo - moje koleżanki jednak skarżą sie, że tego mydła nigdzie nie ma ;( a pamiętają je dawno dawno temu jak używały


dobrze usuwa nieprzyjemne zapachy - uwielbiam głaskać psy - ale po tym zajęciu - moje ręce niezbyt ładnie pachną - a po umyciu mydełkiem pachną świeżo malinami


moja mała siostrzenica go uwielbia ;)))


bardzo bardzo polecamy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz