INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

czwartek, 12 grudnia 2013

BARWA - SERIA RÓŻANA - masło do ciała - recenzja




Jak wiecie dostałam sie do III etapu na ambasadorkę Barwy i mam do zadania przetestowanie kilku kosmetyków i wystawienie im recenzji.

Obiecuje, ze bez względu na wszystko - moje opinie będą rzetelne ;) jeśli coś będzie do kitu napisze wam o tym =  bo nawet jeśli dostaje kosmetyki za darmo czy w ramach współpracy, czy z konkursów nie upoważnia mnie to do kłamstwa


dziś recenzja masła RÓŻANEGO (niedługo w sprzedaży)

używam go od kilku dni ;)))

zapraszam was do mojego domowego spa ;)))

Bałom sie tej serii różanej - bo ten zapach kojarzy mi się z moją babcią i wszystkimi starszymi paniami ;) nie chciałabym pachnieć tka jak 70 latka obok mnie stojąca w autobusie ;))

Z masłami jest tak, ze te które dobrze nawilżają skórę - często zapychają moje pory i po kilki dniach dostaje wyprysków, skóra się łuszczy itd. Lub drugi typ - te które nie zbyt dobrze nawilżają

dlatego bardzo rzadko korzystam z maseł (naprawdę jest tylko kilka na rynku, które spełnia moje oczekiwania ).

otul skórę zmysłowym zapachem róży.
jest jak kremowy mus, który po nałożeniu na skórę momentalnie sie wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. bez parabenów i środków pochodzenia zwierzęcego.
połączenie osiągnięć współczesnej technologii z tradycyjnymi składnikami  jak ekstrakt z dzikiej róży, naturalny olej ze słodkich migdałów, masło shea i witamina E, pozwoliło stworzyć oryginalny produkt., który nie tylko głęboko nawilża, ale regeneruje skórę i zabezpiecza go przed czynnikami zewnętrznymi .
Efekt wygładzonej  delikatnej i miękkiej skóry poczujesz natychmiast po zastosowaniu

skład:
 aqua, cetearyl alcohol, butyrospermum, parkil butter, amygdalus, dulcius oil, caprylic/capric triglyceride, glycerin, ethylhexyl stearate, paraffinum liquidum, glycerin stearate, dimethicone, ceteareth-20, peg-100 stearate, tucepheryl acetate, sodium polyacrylate, allantoin, methylisothiazolinone, caprylyl glycol, propylene glycol, rose canina flower extract, parfum, cinnamyl, alcohol, citronellol, eugenol, geraniol, butylphenyl, methylpropional, linalool, C117200

pojemność 180 ml

zgłoszenie produktu na Wizaz.pl  Numer zgłoszonego kosmetyku: 64605  dnia 12.12.2013 g. 10:06

PLUSY

bez parabenów i składników pochodzenia zwierzęcego,
bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy (sprawdziłam 100% prawda),
łatwo się rozsmarowuje,
bardzo ładne opakowanie,
wydajne
lekkie jak mus ;)
fajny zapach - naturalny bez jakiejś chemii
nie podrażnia - idealny dla skóry wrażliwej
ceny nie znam - ale wiedzą, że to produkt polskiej marki Barwa - na epwno będzie atrakcyjna

idealny prezent dla osób, które kochają to co naturalne i lubią zapachy kwiatowe - szczególnie idealny prezent dla babć ale tez dla młodych pasjonatek natury

minusy
zapach może kłócić sie z naszymi perfumami - wiec polecam go jednak na noc ;)

polecam z pełną odpowiedzialnością









 idealny prezent pod choinkę w atrakcyjnej cenie
zapraszam do domowego SPA








2 komentarze:

  1. Na mnie mydełko różane wywarło piorunujące wrażenie, a jestem obecnie w trakcie testowania kosmetyków Barwa :))
    Zapraszam do siebie i wzajemnej obserwacji :))

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje za miły wpis. będę śledzić twoje poczynania. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń