INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

czwartek, 28 listopada 2013

zakupy w TK MAXXX

kilka razy już chodziłam do tego sklepu ale nigdy jakoś nie zdecydowałam sie nic tam kupić ;)))
z ciuchami trudno bo przeważnie jak mi się coś podoba to nie ma rozmiaru ;)))

no i codizennie jest cos innego i naprawdę pojedyńcze egzemplarze - wieć sklep dla takich jak ja niezdecydowanych ;)
zasada sie taka jak ci sie coś podoba to to kupuj bo jest tego tylko jedna sztuka i już jutro tego może nie być :(((

i kupiłam

legowisko dla psów ;))

wyszperałam je na samym dnie - ktoś chyba sobie je odłożył na później albo czekało na mnie

legowisko ortopedyczne z pianką, które przystosowuje sie do ciała psa ;)))

na razie jest u mnie w pokoju - ale na święta idzie na swoje miejsce do kuchni ;)))

mięciutkie puszyste - no mam nadzieję, że sie dziewczynom spodoba i ulży im trochę bo Koko znów zaczynać kuleć - no niestety kości bolą ;)))

kupiłam je za 69,99 - wiec uważam, ze naprawdę warto ;) cena świetna ;)))
wymiary 75x55 cm ;)))
takiego cuda szukałam ;)))



no i sobie kupiłam torebkę
za 99,99 zł ;))))

;))
duża pojemna ;) wszystko sie w niej zmieści ;) i niestety nic nie wyrzuciłam z poprzedniej torebki wiec znowu ciężka jak cegła ;)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz