INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

wtorek, 12 listopada 2013

najwieksze wyzwanie ;) dieta bezmleczna - 2 tygodniowa start

dzis mija drugi dzień mojego wyzwania
2 tygodnie bez mleka - czyli nic co zawiera mleko - mleko, jogurty, kefiry, białe sery, żółte sery, pleśniowe sery, mleczna czekolada, croissanty itd ;((

zamiast masła stosuje olej kokosowy i oliwę z oliwek - pyszna jest kromka chrupkiego pieczywa posmarowana olejem kokosowym i miodem ;)))

ciężko jest bo moja dieta z 80% składała sie z produktów mlecznych ;((
rano ser biały zamieniłam na płatki owsiane na wodzie, lub kromki pieczywa pełnoziarnistego z olejem kokosowym i miodem ;)
mało jem mięsa ;) wiec ciężko mój ukochany nabiał zamienić
i rezygnacja ze słodyczy - no bo większość w składzie ma mleko w proszku - a to też eliminuję

skłonił mnie do tego wyzwania artykuł ELLE

niestety od dłuższego czasu mam bóle brzucha, zgagi, niestrawność

zaopatrzyłam sie w duża ilość herbat - bo ja zawsze ja przechodzę na dietę to piję dużo wody i herbat by zamulić głód

oczywiście pokrzywa - by oczyścić nerki i cerę

trzymajcie kciuki - zobaczymy - jak zakończy sie mój eksperyment






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz