INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

piątek, 8 listopada 2013

Gala Moda & Styl - moda, Burnarj wino musujace i makaroniki

woczraj byłam na pokazie XIX moda & Styl - imprezę prowadził Michał Piróg ;)))

były pokazy mody w tym marki Luisa Cerano IMPERIUM  
- klasyka w nowoczesnym wydaniu - można je znaleźć i zakupić w KLIF-ie (warszawskie centrum Handlowe)


dobre jedzenie - niestety podane dopiero po 23 ;(((

było fajnie ale moim zdaniem za długie i żmudne. brak jedzenia, miejsc siedzących (wiele osób - mało siedzeń) sprawiło, że duża cześć osób wyszła w połowie imprezy.
nie wiem czym było podyktowane - to, ze jedzenie dopiero po zakończeniu imprezy - a przez 4 godziny mogliśmy je tylko podziwiać - duży minus w tej sprawie dla imprezy

były przepyszne makaroniki - czarna porzeczka z czekoladą mój faworyt ;))) - zjedzone bardzo szybko  - można je zakupić w galerii Mokotów

zostałam zaproszona w ramach prezentu od firmy BURNARJ  (nagroda w konkursie ) plus butelka ulubionego szampana

Burnarj wino musujące  

uwielbiam szampana - ale tego prawdziwego - prosto z Szampanii piłam tylko kilka razy ;) najczęściej piję wino musujące.  Trudno znaleźć dobre w dobrej cenie.

dlatego gdy usłyszałam o tym szampanie - to strasznie chciałam go spróbować - można go kupic już w wielu miejscach np w Arkadii - Kuchnie Świata - koszt butelki to około 70 zł

fajny smak - mi najbardziej przypadł do gustu ten wytrawny bez cukru ;) na początku skusiła mnie wartosć kaloryczna tylko 62 kcal/100 ml - a wiecie jak ja nie lubię kalorii ;((

smak inny - tak jakby do szampana ktos wrzucił skórki z pomarańczy. musi byc mocno schłodzony - wtedy pyszny ;)))

 

Największym hitem tej gali była degustacja powyższego trunku

 długie kolejki - na szczęście osoby z firmy - szybko się uwijały z napełnianiem kieliszków - ale warto było czekać



3 firmą, którą mile wspominam jest firma, która produkuje kosmetyki z FIJI

piękne, naturalne, nie testowane na zwierzętach - boski zapach - balsam rewelacyjny - super nawilża, skóra pięknie sie mieni, super sie szybko wchłania - już go użyłam i jestem pod wrażeniem ;)))

4 firma to stara mydlarnia ;) tam po prostu czuje sie jak dziecko w sklepie z cukierkami  - tyle wpsaniałości

5. piwo jęczmienne - i ciemne wytrawne ;))) jak nie lubię piwa - to te było rewelacyjne ;)3 piwa do wyboru - wszystkie piłam i mogłabym je z czystym sumieniem polecić każdemu. lekkie jęczmienne, ciemne - dość wytrawne (nie ma nic wspólnego z innymi ciemnymi słodkimi piwami)
stary browar

bardzo fajnie spędzony wieczór























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz