INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

czwartek, 25 lipca 2019

teraz zaśniesz


C.L. Taylor – teraz zaśniesz
#czytelniczeigrzyska2019 #taniaksiążkapl
Etap 7 43/52
Anna kieruje samochodem, który zderza się z tirem. Jej pasażerowie giną albo ładują w krytycznym stanie w szpitalu. Ona jedna wychodzi bez szwanku z tej opresji. Mimo, że to nie była jej wina – to bohaterka nie może sobie dać rady z poczuciem winy.
Postanawia wyjechać na Szkocka wyspę Rum, gdzie z dala od świata będzie pracować w hotelu. Do hotelu przybywa 7 gości, z których każdy ma tajemnicę. Chwilę później bohaterce wydaje się, że ktoś ją obserwuje i chce jej śmierci. Gdy właściciel pensjonatu umiera w domu zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Czy Annie grozi niebezpieczeństwo – czy to tylko jej wyobraźnia.
Spodziewałam się dobrego thrillera – a tu raczej powieść z odrobiną dramatu. Nie było żadnych zwrotów akcji, przyśpieszonego bicia serca czy zwrotów akcji. Dla mnie czasem książka tak spowalniała jak polska kolej, która ledwo toczyła się do przodu po starych szynach. Powieść szybko się w miarę czyta, ale spodziewałam się thrillera i się rozczarowałam. Książka ma świetny tytuł i przyciągającą okładkę, ale w środku rozczarowała. No ja spodziewałam się seryjnych morderców, a nie staruszek, które chcą otruć gości hotelu valium.
Historia Anny przeplata się życiem ofiar wypadku, w którym brała udział. Dla mnie ciut zbędne, bo mało wnoszące do historii a jedynie zbędne „przynudzace”.
Dałabym jej **/***** jeśli spodziewasz się thrillera czy kryminały – to się zawiedziesz. Jeśli dość fajna historię z ciut mrocznym, lecz czarnym humorem – to może ci się spodoba.

teraz zaśniesz - idealny tytuł - bo naprawdę czytając ją można z nudów zasnąć. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz