INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

niedziela, 7 lipca 2019

hush - ostatnia części czarnego lotosa


E.K. Blair – Hush – seria czarny lotos
#czytelniczeigrzyska2019 #taniaksiążkapl
Etap 7 38/52
Ostatnia część trylogii serii czarnego lotosu.
Elizabeth i Declan są już razem. Wiodą w miarę „spokojne życie” do dnia, gdy ktoś postanawia ich zabić. Zaczyna się walka o życie.  Nie można nikomu fać, bo nawet przyjaciele cię zdradzą. Elisabeth ciągle tęskni za bratem i odmawia leczenie pogrążając się w świecie iluzji – w świecie gdzie jej brat żyje.
Mamy tu sporo scen erotycznych – a w zasadzie większość książki to mocniejsza wersja „50 twarzy Greya”. Książka jest dobra, ale spodziewała się lepszego zakończenia. Zakończenie jest mocno naciągnięte a epilog to już próba dopisania 3 stron na siłę, która pasują do tej książki jak pięść do oka. Dla mnie to najsłabsza część tej historii, mimo, że czyta się ją szybko. Nie jest zła, ale spodziewałam się większej ilości akcji a tu prym wiodły sceny erotyczne. Wydaje mi się, że autorka odpuściła fajną ciekawą akcję a skupiła się na rozbieranych brutalnych scenach.
Ja nie jestem fanka takiej literatury, więc uważam, że dla mnie wątek kapiący od seksu był zbyt długi. Ale mimo wszystko książka jest fajna, choć szkoda, że tak się zakończyła. Dla mnie epilog tylko zepsuł całą fabułę i był kompletnie zbędnym chwytem zakończenia książki.
Polecam cała trylogię mimo lekkiego rozczarowania ostania częścią. Dwie pierwsze były genialne i może, dlatego jest lekki smutek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz