INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

niedziela, 30 czerwca 2019

zostan ze mną - ;((


Lidia Liszewska i Robert Kornacki – Zostań ze mną
#czytelniczeigrzyska2019 #taniaksiążkapl
Etap 6  36/52
Każda piękna historia musi się kiedyś skończyć. To ostatnia część opowieści o kosmie i Matyldzie. Para bohaterów nareszcie jest razem i wspólnie wychowuje córki – dopóki Ona nie dostaje propozycji z Włoch. Postanawia wyjechać i zostawić jego samego z bliźniaczkami.
Kosma wychowuje córki i rozkręca biznes ze ślimakami. A swoje codzienne obowiązki opisuje w pięknych pełnych miłości listach do Matyldy. W jego życiu pojawia się piękna młoda kobieta, dla której Kosma powoli traci głowę.
Ciężko cos napisać o książce jej nie spojlerując. Ja płakałam na zakończenie książki i nie mogłam uwierzyć, że tak smutno zakończy się moja ulubiona historia pięknej dojrzałej miłości.
Spotkali się zbyt późno i zbyt łatwo odpuścili. Czytając książkę do końca wierzy się, w ta piękna prawdziwą miłość, że przezwycięży wszystko i będzie piękne zakończenie w stylu „i żyli długo i szczęśliwie”. Ja do tej pory nie mogę się otrząsnąć z zakończenia, które zwaliło mnie z nóg.
Historie miłosne – to nie jest mój ulubiony gatunek, ale ta historia przekonała mnie, że historie o miłości nie muszą być nudne i sztampowe i nie wszystkie kończą się happy endem.
Prawdziwa szczera pełna miłości i bólu o tym jak los potrafi być kruchy. O przeznaczeniu, które stawia na naszej drodze ludzi, przez których jesteśmy szczęśliwi – zaraz potem by gwałtownie sprowadzić nas na ziemię i zadać cios w samo serce. Ale czy brak cierpienia jest dostateczną ceną by nigdy się nie zakochać. Na te pytanie odpowie wam książka
Dla mnie to jedna z historii numer 1 poprzedniego i bieżącego roku. Od razu chwyciła mnie za serce by na koniec pozostawić serce rozbite na milion kawałków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz