INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

środa, 14 lutego 2018

tabletki kontra żelki - suplementy

@vogue.polska  nowy polski Vogue ☆ ☆ ☆ mam i ja
Żelki kontra tabletki




Dzis o tabletkach. Jestem.jedną z tych osób co ma duże trudności w połykaniu nawet najmniejszych tabletek - jest to dla mnie horror
I wlaśnie zamówiłam witaminy w żelkach od @noblehealth
Produkty tej firmy już stosowalam kilka lat temu kiedy ta firma rozpoczynala swoja dzialalnosc. Dzieki programowi @getslimclub schudłam ponad 6 kilo. Ale jak przygotowanie i wypijanie szejkow bylo znośnie to połykanie tabletek to byla walka.
Więc teraz mam w żelkach biotynę, witaminę c i witaminę d i teraz codziennie pamiętam o witaminach bo sa one pyszne i z przyjemnością codziennie rano je przyjmuje.
Misie sa super - na wlosy juz przetestowalam kilka preparatow ale duże tabletki mnie zniechęciły i w składzie miały tylko biotyne a tu oprocz biotyny ma dużo innych witamin i cena jest bardzo dobra - jakie rezultaty - tu musicie poczekać bo dopiero zaczęłam brać a kupilam 3 opakowania na 3 miesiące 😃😃😃😃😃 #vogue #voguemagazine  #voguepl #biotyna #noblehealth #suplements #misiezbiotyną #fit #behealthy #bewoman #strong #hair #beauty #zielonomi #zielonekoktajle #green #vegan #smoothie #byćzdrowym


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz