INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

piątek, 21 listopada 2014

pyszny zdrowy box ;))

dzis wstałam wyjątkowo wczesnie bo tuz po 6 rano ;))
miałam rano rozmowę w sprawie pracy - a że dziś dzień treningu to wolałam go zrobić rano bo po południu to zawsze będę miała jakąś wymówkę - zobaczymy czy cos z tego będzie

szczerze mówiąc dzis ciśnienie jest dobijające bo zasypiałam w drodze w czasie rozmowy i po rozmowie ;))) a na spacerze z psami czułam jak grawitacja wbija mnie w ziemię




mam też chwile zwątpienia. bo waga znów poszła w górę i znów jestem w punkcie wyjścia. jak ćwiczyłam przed lustrem to widziałam tylko skaczący tłuszcz na brzuchu - okropne ale nienawidzę tej części ciała i mimo diet treningów nie daje sobie rady ;(((((

w tym tygodniu dostałam pudełko od Zdrowego Boxa
  - polecam subskrypcję - wypróbujcie jednorazowo ;) za 79 zł dostaniecie pudełko z 6 pełnowartościowymi eko wege produktami ;))) szczególnie teraz warto go wypróbować bo na świeta dostaniecie go idealnie zapakowanego na prezent pod choinkę. a wegańskie rzeczy każdy nawet mięsożerca zje ;) więc tu zawsze traficie lepiej niż z kosmetykami

i mimo że czekałam na niego sporo jestem zadowolona

wszystko jest smaczne i pyszne i smaczne i pyszne ;)))










1/ czystoziarnisty bochen chleba do samodzielnego wypieku - ja juz zrobiłam i zjadłam - rewelacyjny
2. cząber od Dary Natury ;)))
3. Lemoniada Lipowa Kozia Zagroda Cichostów - genialny orzeźwiający smak choć inny
4. indyjska pasta soczewicowa Pitu Pitu - z chlebkiem doskonała ;) ja doprawiam tylko chilli i juz prawie słoik zjadłam
5. baton zmiany zmiany. - możesz go zjeśc jako przekąską ale pokruszyć zalać jogurtem i zjeśc jak muesli na śniadanie
6. olej lniany Olini - bardzo zdrowy idealny do pomidorów z mozzarellą ;)))

polecam z całego serca

a od #BodyShopPoland dostałam przecudne mydełko arganowe ;)))

a od lubella - łyżkę z wagą elektroniczną #lubella

od 3 dni robią porządki i już mam 3 torby ciuchów, butów i toreb do oddania (może wiecie komu je oddać)
i stertę niepotrzebnej makulatury wyrzuciłam by zrobić miejsce na nowe książki





tak to jest gdy dopada cie już zmęczenie i chcesz sie poddać ktoś lub coś pojawia sie na twojej drodze i daje ci powera do dalszej pracy. w tą niedzielę będzie mój 40 trening i znów powiem już po krzyku z #ewa #chodakowska

nie należy przejmować się wagą - ale jest ciężko bo ja jestem uzależniona od ważenia ;)) i to ona wyznacza mój cel - wiem nie jest to mądre ale tak jest
wpadam w błędne koło bo gdy waga pokaże więcej ograniczam bardzo jedzenie czego skutkiem jest spowolnienie metabolizmu ;((





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz