INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

piątek, 7 listopada 2014

30 trening za mną - jestem z siebie dumna kampania SZNAPS - zaczynam

Jestem dumna bo wytrwałam choć rano mogłam spać, wieczorem iśc z przyjaciółmi na piwo i pizzę ;)
nie poddałam ise mimo braku spadki wagi
na dzień dzisiejszy waga 63 kg ;))))  - 3 kg łącznie

dzis dlatego zrobię sobie dzien bez diety

DOSTAŁAM SIĘ DO KAMPANII SZNAPS - WIEC DZIŚ WYKORZYSTAŁAM TEN ALKOHOL W MOIM PRZEPISIE ;)))
wyszedł fajny ciekawy smak







zrobiłam zdrowe ciasteczka  muffiny z dynią
a na kolację francuskia tarta z rokpolem, dynią,  prociutto, rozmarynem, czosnkiem, suszonymi pomidorami

na tartę przepis następnym razem - uchylę rąbka - dając zdjęcie kilku składników





- poniżej przepis na muffiny - wersja zdrowsza i light


łyżka oleju kokosowego - 1 szklanka puree z dyni _ kawałki dyni dusimy na oleju kokosowym z odrobiną soli -  do miękkości i miksujemy
pół szklanki roztopionego masła
100 gram płatków owisanych
50 gram mąki żytniej
pół szklanki preparowanego amarantusa
1 łyżeczka cynamonu
1 łyżeczka kurkumy
100 gram cukru muscavado
2 jajka
garść żurawiny
1 mały kubeczek jogurtu greckiego light
mały kieliszek alkoholu (ja dałam sznapsa gruszkowego) - - nie lubię dodawać proszku do pieczenia alkohol fajnie spulchnia ciasto

jajka ubijamy dodajemy mokre składniki
suche składniki mieszamy w jednej misce
łączymy
przelewamy do muffinek i pieczemy 30 minut w temperaturze 180 stopni

smacznego











Smacznego


a tak wyglądał mój poprzedni tydzień w zdjęciach
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz