INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

piątek, 10 października 2014

prawie miesiąc wyzwania za nami

na wadze prawie - 3kg
może to dla was nie dużo - ale ja sie nie głodzę - choć kocham jeść i czasem cięzko mi przejść obok piekarni, restauracji i nic nie kupić ;)))

ten tydzień był ekscytujący - dużo sie działo

spotkanie z DYNAMO - magik - możliwość zobaczenia na żywo jego sztuczek i zrobienie sobie z nim zdjęcia - bezcenne ;) naprawdę fajny gość, któremu sława nie uderzyła do głowy

nowe przepisy zrobiłam
marchewkowa pasta kanapkowa
suflet z burakami
kotlety z ciecierzycy z suszonymi pomidorami i oliwkami i papryką

spotkałam kilku fajnych ludzi z Couchsurfingu - uroczą studentką Sunny z Tajwanu, przemiłego studenta  z Wenezueli i choreografa tańca jazz z Węgier















 marchewkowa pasta kanapkowa

przepis z  sodko-ostra-pasta-z-pieczonej-marchewki.html

pasta - przepyszna polecam

 spacer Wisłą z psami - to juz tradycyjnie dwa razy w tygdodniu

 suflet z burakami, kozim serem i rozmarynem - wyszedł przepyszne., nie opadł - nie zrobiłam zdjecia bo byłam zbyt podekscytowana
 kotlety z ciecierzycy ;)) przypadły do gustu mojemu tacie

oj to był super dzień. z Sunny bardzo miło spędziło sie czas. po całym dniu dreptania tosty z moja pastą marchewkową





świetna książka - polecam



spotkanie z DYNAMO


 no mniej na wadze następne 0,5 kg ;)))
 randka z miłym mężczyzną z Wenezueli, który długo mieszkał w Portugalii , pracował w Hiszpanii a teraz los go przywiózł do Polski ;))) bardzo mile spędzony czas przy kawie z syropem kasztanowym







 ;)) ach co to był za dzień

 w kinie Iluzjon
 spacer z psami ;)))



piękną mamy jesień w tym roku ;)))))))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz