INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

środa, 22 października 2014

bliska rozpaczy - zero zmian

od 2 tygodni -waga ani drgnie
 załamana jeste ale sie nie poddaję choc jestem tego bliska
ćwiczę cały czas 4 razy w tygodniu. w dwa razy w tygodniu chodże na ponad 10 kiloemtrowe szybsze spacery z psami ;)))

no i ciągle dieta - może cos zmienić - ale co ???

ale piękna jesień za oknem więc nie jest tak źle - choc strasznie chciałabym poznać Stefana, którego poznałam na internecie - i mam nadzieję, że juz w sylwestra spotkamy sie w Warszawie ;)))

przesyłam wam trochę moich posiłków

nie wiem ile jeszcze wytrzymam bez wsparcia ;)))
nie mogę mniej jeść bo chyba zwariuję


































 moja czekolada bez kalorii



 po sanie - idealny humor




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz