INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

piątek, 3 października 2014

3 tydzień - czesto mam tego dosyć

poranne treningi a najbardziej rozgrzewka to dla mnie ciężka sprawa. po 5 rundzie jakoś się już rozbudzam i daje radę ;) ale jest cięzko
na wadze po malutku . następne 0,5 kg mniej

ciągle w mojej diecie przeważa kasza jaglana i pęczak, soja, makaron pełnoziarnisty, owsianka

wczoraj miałam gulasz sojowy - w każdą  poniedziałek i piątek gotuje całkowicie bez mięsa - jem wtedy kiedy potrzebuje mój organizm czyli 2-3 razy w tygodniu ;)))

o to mój plan treningowy po 3 tygodniach.
jak widać są dwa ludziki - jeden to turbo wyzwanie, drugi spacer z psami ;)))






waga 63,8 a startowałam z 66 kg ;)))






ciagle mysle o Paryżu - wiem jeszcze dlaeko do wyjazdu ;0
ale kupiłam następne książki i Paryżu ;)))  - tttttttakkkkkkkkkkk   - zafiksowałam się





a to kilka z moich posiłków w tym tygodniu


















w tym tygodniu gościłam na jedna noc osobę z www.couchsurfing.org  ;)
faceta z Węgier. - jest choreografem jazz dance.
bardoz mile spędziłam wieczór na rozmowie.
dostałam czekoladę jako podziękowanie za nocleg - gorzka moja ulubiona ;0 ale na razie nie odpakowana ;)))




no i ostatnie zakupy moje to mydełko aleppo z olejkiem arganowym i glinką czerwoną, masło shea i olejek z czarnuszki (fajny zapach)

plany na nastepny tydzień
znów wrócić do książek - bo ostatnie dwa tygodnie wzięło mnie lenistwo ;) - a książek mnóstwo nowych doszło - w tym czarne skrzydła polecane przez sama Oprah ;)))
no i dalsza dieta i mam nadzieje ubytek wagi i piękna sylwetka










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz