INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

poniedziałek, 21 października 2013

zakupoholiczka - znów zaszalałam w drogerii

moje łupy z ostatniego tygodnia


wpierw udnae zakupy z serii 1+1 za 1 grosz

polecam krem pilarix - 20 zł za 100 ml - idealny do szorstkich pięt, i super pomaga w leczeniu ran po zapaleniu mieszka włosowego :(po depilacje depilatorem częsty efekt, gdy cienki włos nie może przebić sie przez skórę

sok aloesowy - 10 zł za litr - starcza na 20 dni ;) ja go używam od kilku lat - poprawia cerę i dobrze działa na układ trawienny
 kupiłam krem loreal dla taty - przeciw błyszczeniu - dostałam kosmetyczkę - mam jeszcze dostać żel do mycia twarzy w ramach promocji super-pharm dla osób posiadających kartę klubu life-style
 farba do włosów Olia ;))) i suchy olejek arganowy
 kolor złocisty brąz- jeszcze tej farby nie używałam ;)) za jakiś czas przefarbuje sie i dam znać - zapłaciłam 15 zł (promocja w Super-Pharm)
 olejek arganowy - ideał - w Super -pharm za 14,90 zł- fajnie, że oprócz pudełka jest zamknięty w szczelną folie - bo nie raz taki olejek wyciekał mi w drodze do domu ;)) tu tego nie ma ;)))
pięknie pachnie, szybko sie wchłania i skóra mięciutka po użyciu



 dostałam karte upominkową do Arkadii o wartości 300 zł - jeszcze nie wiem co za nią kupie - ale na pewno nie kosmetyki - ubranie bądź cos do domu, kuchni



 dostałam jeszcze z konkursów dwa balsamy pod prysznic Nivea (bardzo lubię)
i zestaw Colgate white (szczoteczka do zębów, płyn i pasta do zebów)

no to pozostaje mi isc do łazienki i zrobić domowe SPA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz