INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

środa, 9 października 2013

sezon jesiennej depresji czas zacząć

coraz mniej słońca, zimniej - chodź dziś w Warszawie cieplutko ;))

to jednak dopada chandra z powodu braku słońca

nie należy poddawać się jesiennej chandrze - dla mnie spacer z psami jest znakomitym relaksem ;)))

ale czasem nie chce mi się wychodzić z domu - jestem zmarźluchem - mimo, że sie hartuje - to ciągła anemia, niskie ciśnienie i słabe krążenie - daja o sobie jednak znać

więc biorę gorący prysznic z moim ulubionym peelingiem z kawy i chilli
(kawa mielona, sól, cukier, cacao, cynamon, kardamon, imbir, olej kokosowy, olejek arganowy ;)))

i  moje 3 najlepsze recepty
to

KUBEK GORĄCEJ HERBATY

CZEKOLADKI

KSIĄŻKI


a wy jakie macie sposoby ???

dziś w Carrefourze kupiłam kilka ksiażek po 5 zł każda

a poprzednią kupkę tak jak biografia Beyonce już za mną






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz