INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

piątek, 11 października 2013

nogi i stopy niosące mnie przez świat - test kremów

stopy stopy

ja muszę o nie szczególnie dbać - mam suchą skórę i chyba ze względu na moje płaskostopie poprzeczne i podłużne to jednak pięty rpzez to robią sie szybciej twarde niz u innych

teraz w szufladzie mam 2 kremy do stóp i 2  do nóg



foot care - firmy evree - serum do stóp 8 zł za 50 ml
pilarix  krem eliminujący szorstkość - 20 zł za 100 ml
krem z kasztanowca (krem do nóg) - miss firmy barwa - 4 zł za 75 ml

                            cena           ml               zapach     konsystencja         zapach
foot care-stopy      8 zł            50                   +           średnio gęsta       kwiatowy
pilarix                   20 zł          100 ml            +          bardzo  gęsta        mentol
barwa - miss         4 zł             75 ml            +            gęsta                    mentol
foot care - żel nogi  8 zł            75 ml           +          żel                         mentol


foot care - lekka formuła - dość płynna - szybko sie wchłania - efekt gładkich stóp widać juz po chwili
pilarix - gęsta formuła - zapach mocny, krem szybko sie wchłania i szybko widać miększą skórę
barwa - krem dość gęsty - najdłużej sie wchłania - dobry do zostawiania go na noc - ja kładę grubą warstwę i skarpetki i na noc zostawiam - skóra miękka


na przemiennie rano uzywam serum foot care lub pilarix
Pilarixu używam też bo odkąd zaczęłam używam depilatoru to włosy mi wrastają i ten krem zdecydowanie pomaga z szybszym zagojeniu sie ran - ten krem jest rewelacyjny i ma dużo zastosowań - wart swojej ceny - zapach zbyt mocny ale dla tego efektu da sie wytrzymać - pachnę jak apteka ale no cóz coś za coś ;)))


foot care - bardzo fajny - najlepsza konsystencja - szybko sie wchłania najszybciej ze wszystkich, skóra jest miękka, zapach fajny - nareszcie nie mentolowy - dla mnie kwiatowy - ciesze się, ze w składzie jest olejek arganowy bo jestem jego wielka fanką. no i mimo, ze mala tuba to bardzo wydajny bo lekka konsystencja sprawia, że mało go sie nakłada na skórę

barwa miss- krem,  jak posmarujmy nimi nogi to sie dość dobrze wchłania - ale ja go używam na stopy i nogi bo mam problem z puchnięciem stóp - i kasztanowiec chłodzi i łagodzi obrzęki. fajny krem dobra konsystencja. zapach mentolu ale nie za mocny - da sie wytrzymać. lekkie chłodzenie, później fajne poczucie lekkości - polecam


foot care do stóp - pachnie mentolem. ma konsystencje żelu - ja jej nie lubię gdyż po nim kleją sie ręce. krem mocno chłodzi - aż zimno mi sie zrobiło w nogi ;)) ale po kilku minutach fajne uczucie lekkości. wydajny bo żel odrobina wystarczy by posmarować całe nogi

nie używam kremów do rak - te do nóg są o wiele lepsze więc po skończeniu smarowaniu nóg - daje kremu torche na ręce i już

wszystkie 4 kremy są dobre, w podobnej cenie
foot care pachnie najmocniej mentolem - - to jedyny minus ;)))








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz