INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

niedziela, 14 lipca 2013

pogadajmy dzis o bieliźnie

właśnie wróciłam z zakupów i jestem happy i strasznie wstrząśnięta bo wydałam właśnie 150 zł na ........................................ stanik i majtki (wcześniej cena 300zł)

pierwszy raz cos w panterkę, pierwszy raz zabudowane majtki - ale jak zobaczyłam moją pupę w przymierzalni w tych galotach to padła - rewelacja

kiedyś bielizna modelująca to była taka że gdy nie daj Boże na randce facet by sie do nas dobierał to my szybko pędziłyśmy do łazienki zrzucić te brzydkie babcine majty

teraz jest tak piękna, że nie musimy sie jej wstydzić a często kupujemy ją bo są piękne - szczególnie, że J.LO i Beyonce wypromowały jej noszenie

wiec dziś ją kupiłam i czuje sie super

dla mnie bielizna zawsze jest warta - staram sie kupować dobre piękne komplety na wyprzedażach - przeważnie czarne lub czerwone komplety (one zawsze modne)
mogę mieć na sobie bluzkę 30 zł ale jeśli bielizna jest warta 200 zł to ja kupię bo daje mi pewność siebie - to uczucie kiedy idę w zwykłych jeansach w podkoszulku a pod spodem mam swoja tajną piękna broń

kupuje bieliznę dla siebie - bo faceci jakoś tego nie doceniają - albo ja na takich trafiam

o to moje łowy
majtki z tyłu mają wycięcie - ale tak wysoko, ze nie odsłaniają tyłka a są bardzo seksowne i swietnie ukrywają moje boczki


tak właśnie prezentują sie te majteczki ;)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz