INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

niedziela, 28 lipca 2013

kino plenerowe z psami i moje pomidorki

kilka dni temu dostąłam piępny podarunek od www.petdecor.pl - dla takich upominków warto pomagać




a wczoraj byłyśmy z psami na kinie plenerowym na Kępie Potockiej
Ja siedziałam na leżaczku a sunie smacznie spały - no Koko 2-3 razy sie odezwała jak jakiś pies przechodził i zasłaniał jej ekran


juz zaczynam planować piknik dla psiaków


a i jeszcze mój sukces

tadam - no i co niedowiarki - udało się - pierwsze pomidorki koktajlowe już są a nikt w moje zdolności nie wierzył - oki to zasługa mamy - ale ja kupiłam sadzonkę - nie mam zdolności - uśmierciłam 10 swoich kaktusów - mam podlewać jakiegoś krotona - nie wiem, który to - wiec podlałam wszystkie kwiaty - mam nadzieję, że mama zawału nie dostanie po powrocie z urlopu ;)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz