INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

czwartek, 11 lipca 2013

bardzo mile spędzony dzień

wczoraj bardzo fajnie rozpoczął sie mój dzień
dostałam super przesyłkę - niespodziewaną pełna super drobiazgów






dostałam też fajny gadżet dla psa, który odstrasza komary i kleszcze- na razie nie wypróbowuję bo jak na razie kleszczy nie widzę - ale gdy tylko psy zaczną je przynosić to to założę



później zrobiłam spaghetti - teraz można kupić tak gigantyczne pomidory, że jeden wyżywi 4 osobową rodiznę



wczoraj też byłam u sympatycznych buldożków francuskich

malutka szybko sie uczy i wróżę jej super karierę - jako gwiazdę imprez

więc mile spędzone 3 godziny - owocne - mała juz umie siad, waruj i na bok ;))
niedługo będzie znała mnóstwo sztuczek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz