INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

środa, 24 lipca 2013

paczka od "olivii" czyli znów zaczynamy lighcikowo

wczoraj dostałam mega pakę z konkursu Olivii ;)))

konkurs Aqua-Slim ;)) jak zawsze miejsce 2 lub 3 ;))


ale sie nie poddaję walczę dalej w innych konkursach o pierwsze miejsce i tablet lub dobry aparat fotograficzny

oj mam tego teraz sporo ;))) podobno roczny zapas ;))

chciałam mamie dać kawę - ale niezbyt jej posmakowała ;)) dla niej za słaba  ale powiedziała, że jeszcze raz spróbuje dodając mniej wody ;)))

mam Aqua  slim, kawę odchudzającą i tabletki apetite control ;))))

dziękuje za nagrodę - otyłość mi nie grozi ;)))

może wreszcie uda mi sie schudnąć te 5 kilo które jest mi ciężko zrzucić

więc od dziś zaczynam sie wspomagać ;)))






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz