INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

środa, 10 kwietnia 2013

wiosna sie zbliża czas na zakupy ;)))

wczoraj byłam w nowym centrum handlowym ANNOPOL FACTORY

centrum duże - szkoda, ze nie można jeździć tam na rolkach ;))

na razie duża część sklepów pozamykana - wiec warto poczekać z odwiedzinami

ja wstąpiłam do RESERVED i zakupiłam już cieniutkie jeansy na wiosnę (choć w zimę też chodzę w cienkich)  w kolorze Navy ;)) i fajna koszulkę - pocałuj mnie - no bo wiosna idzie i czas na jakiś flircik ;))

Pani ekspedientka trochę przeceniła moje wymiary i dała mi rozmiar 36 - do którego sporo mi brakuje. na szczęście 38 pasuje idealnie ;)))




no i jak zwykle z mamą w sklepie ze sprzętem agd i kuchennymi rzeczami - czułyśmy sie jak dzieci w sklepie z zabawkami ;))

sklep DAJAR  - polecam - świetne rzeczy - ceny fantastyczne ;)))

kupiłyśmy talerze, młynek do pieprzu i super deski do krojenia (gumowe)

Deska do krojenia Fusion Fresh duża 34,5x24,5x0,2cm limonkowa zieleń

Deska 3 w 1 to produkt, który można używać jako podkładki, talerza i deski do krojenia. Wykonana z polietylenu niskiej gęstości, który nadaje desce elastyczności. Swobodnie można je zgiąć i łatwo zsunąć pokrojone jedzenie. Jednocześnie jest ona na tyle wytrzymała, że można na nich bez obaw kroić i siekać.

są wspaniałe
cena mała deska 5 zł, duza - 9 zł


super kolorowe (różne kolory) cieniutkie, lekkie, łatwo sie zmywają ;))
moje ulubione od dziś ;)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz