INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

sobota, 6 kwietnia 2013

7 dni do 100 ;)) recenzja mydła z ALLEPO i olejku Arganowego

oj ciężko jest - ale trening rano tak wszedł mi w krew, ze nawet jak ledwo zipie nie odpuszczam bo później miałabym kaca moralnego ;))

dziś napiszę, o moich 2 odkryciach kosmetycznych

1. mydło z ALLEPO  70 % oliwa z oliwek, 30% olej laurowy, woda morska
100% naturalne mydło z ALLEPO do twarzy, ciała i włosów
200 gram - można je zakupić tu mydlo-oliwkowo-laurowe-z-aleppo cena 32 zł





 mydła używałam ponad tydzień
myłam nim twarz, włosy i ciało

mydło dobrze sie pieni - choć kostka na początku jest niewygodna bo wielka i trudno nią przekręcać by wytworzyć pianę. dlatego najpierw myłam głowę i pianę z włosów brałam do mycia ciała - żeby było szybko i wygodnie

bałam sie suchych włosów - jednak były miękkie i się nie plątały (mam krótkie włosy - ale czasem po szamponie je trudno rozczesać )
skóra nawilżona i napięta - zero podrażnień
delikatny zapach oliwki, łatwo sie spłukuje

bardzo fajny polecam


2. Olejek Arganowy  100 ml za 79 zł olejek arganowy

mój kosmetyk numer 1

świetny
używam go do włosów, twarzy i w miejscach gdzie mam bardzo sucha skórę - np na pięty ;))
bardzo dobrze - likwiduje zaczerwienienia i podrażnienia
super wygładza skórę, stosuje go codziennie zamiast kremu - super rozświetla i tak naprawdę nie potrzebuje już podkładu bo działa lepiej niż krem BB
nawilża ale nie natłuszcza i nie blokuje porów - nie wyskakują po nim pryszcze czy wągry jak to bywa czasem przy tłustych kremach ;)
bardzo fajnie daje zdrowy połysk włosom
mimo, że kosztuje dość sporo - to jest bardzo wydajny i niezastąpiony - każda kobieta, która kocha naturlane kosmetyki i chce być piękna powinna go mieć na półce ;)))



dzis miałam zimową sesję - byłam pół-wiosną pół-zimą (bo należę do niezdecydowanych) niedługo zdjęcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz