INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

100 dni podsumowanie

cal czas piszecie do mnie o to bym pokazała wam efekty ;))

powiem szczerze - 2 miesiące temu zmieniłam tabletki, które spowodowały, że w ciągu nocy przybyło mi 3 kg i w pasie 3 cm ;)))

Próbowałam pic pokrzywę, robiła jednodniowe głodówki, w których piłam po 5-6 litrów wody i waga ani drgnie

jestem pewna, ze to efekt hormonów - raz już to miałam i niestety przez pół roku męczyłam sie by zrzucić te przeklęte 3 kg i więcej

ale i tak widać efekty

plecy mi się ładnie wzmocniły już nie ma fałdek tłuszczu, ciało jest jędrne mimo, że z powodu zatrzymania wody jest opuchnięte ;(

smai oceńcie

nie głodzę sie, jem zdrowo, ćwiczę codziennie
jak widać, nawet mimo, że wzrosła waga, w talii więcej to widać różnicę



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz