INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

czwartek, 23 maja 2019

diagnoza osaczenie


Anna Dembowska – diagnoza (osaczenie)

#czytelniczeigrzyska2019 #taniaksiążkapl
Etap 5  26/52
 Z przyjemnością oglądałam pierwszy sezon tego serialu. Uwielbiam seriale o lekarzach itd. Drugi sezon zakończyłam po dwóch odcinkach – nie wiem czy nie trafił do mnie czy nie miałam czasu dalej oglądać.
Za to książkę przeczytałam w jeden wieczór. Genialna – sto razy lepsza niż serial (znów się sprawdziło, że książka lepsza od ekranizacji).
Jeśli oglądaliście serial to tym bardziej powinniście ją przeczytać, – bo tej historii nie było w serialu. Tu w końcu dowiecie się, co wydarzyło się w Szwecji, – czyli to, co wydarzyło się przed pierwszym sezonem. Wycięcie zdrowej nerki pacjentce – czy to było zamierzone i w jaki celu. Dlaczego Artman chciał wplątać Annę w wypadek medyczny i wywiózł ja do Szwecji. Czy szanowany doktor może być psychopatą.
Książka porusza ostatnio ważny temat, że znęcanie się psychiczne i fizyczne występuje wszędzie – u ludzi bogatych, dobrze wykształconych i z tkzw. Dobrych domów. Mamy tu ofiarę Annę, która faszerowana lekami i karmiona kłamstwami nie zdaje sobie sprawy jak nią manipulują.
Jeśli kochasz książki B.A. Paris to diagnozę pokochasz. To mix za zamkniętymi drzwiami i na skraju załamania.
Serial właśnie się zakończył, – ale historia w serialu nie została dopowiedziana – wiec to trzeba przeczytać. Książkę można spokojnie przeczytać, nawet, gdy nie słyszało się o serialu. Mnie ciarki przechodziły gdy czytałam jakim człowiekiem okazał się Artman ; ( Moim zdaniem to co wydarzyło się przed serialem jest lepsze niż sam serial. Intrygi, handel organami, zabójstwa – i w to wszystko uwikłana Anna. polecam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz