INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

poniedziałek, 15 września 2014

wyzwanie - piękna figura extra forma i zdrowa dusza

nareszcie nadeszło to jutro a w zasadzie wczoraj gdy przyszłam z pracy i tak naprawdę nie miałam planów na wieczór więc włączyłam płytę Ewy Chodakowskiej _ TURBO WYZWANIE POGROMCA CELLULITU   i tak jakoś 40 minut treningu minęło

a wieczorem wzięłam psy i przeszłam prawie 8 kilometrów ;) - oczywiście Endomondo często traci zasięg więc czasami pokazywało, że poruszam sie z prędkością 70 km/h i oczywiście kilometry zapisane do akcji  POMOC MIERZONA KILOMETRAMI
wieczorem aż miło sie zasnęło po takim początku 

choć było cięzko
startuje z wagą 66 kg przy wzroście 170 cm (te 4 kilogramy przytyło mi sie i trzeba to zrzucić)

trzymajcie za mnie kciuki

oczywisćie dieta ejst wazna
wiec wczoraj pełnoziarnisty makaron z warzywami, ziołami i chilli' a dziś tofu z warzywami

dokładnie za miesiąc pokaże efekty - liczę choć na 3-4 kilogramy mniej - niby mało ale to jeden rozmiar mniej z rozmiaru 40 chcę znów wejść w 38 ;)))









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz