INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

sobota, 28 września 2013

to polecam - kosmetyki z mojej półki School i Venus

tak - mam obsesje na punkcie testowania kosmetyków
szukam czegoś co naprawdę czyni cuda i nie kosztuje wora złota

dzis polecam produkt ;))

rewelacyjny - w Super - Pharm w promocji za 26 zł

jakiś czas temu byłam u kosmetyczki na pedicurze kwasem ;) i zapłaciłam 100 zł

a ten sam efekt można uzyskać tym preparatem ;)) który starcza na kilka razy - moje pięty teraz są miękkie i piękne ;) fakt zapominamy często o tej części ciała - a to one noszą nas cały dzień - ja mam suchą skórą i pomimo kremowania nóg mam suche piety

polecam nasączone waciki owinąć folią spożywczą i zostawić na te 6 minut ;))) rewelacja - mój numer jeden


drugi produkt to pianka do golenia Venus o zapachu żurawiny - dostałam ją z okazji pozowania do kalendarza Venus i jak nigdy nie używałam tego typu kosmetyków - bo raczej używam kremów depilacyjnych i depilatora ;)
ale ten produkt jest super ;) bardzo łatwo po nim ślizga się maszynka do golenia. piękny zapach i bardzo wydajna i jeszcze ta cena ;))) cud miód




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz