INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

niedziela, 8 września 2013

castingi, kosmetyczka i wyjazd do spa na zdjecia do kalendarza

oj dużo sie dzieje

właśnie sie dowiedziałam, że w piątek jadę do Spa do Pałacu w Wojanowie - by z koleżanka i jeszcze innymi dwiema dziewczynami zrobić zdjecia do kalendarza "Venus - kosmetyki"

połączenie odpoczynku, relaksu i pracy ;)))

jade z inną koleżanka niz ze zdjęcia bo ta ze zdjecia nie moze tego dnia się urwać z pracy ;)))

wczoraj byłam w SPA&GO na pedicurze z kwasem ;))) - wygrnaa z fb

świetny salon - po drugiej stornie ulicy jak Galeria Mokotów - Marynarska 15 ;)))

bardzo miła atmosfera i wspaniały rezultat. co prawda moje pięty są bardzo bardzo zaniedbane ale wyglądaja o niebo lepiej po zabiegu ;)))

pamiętajcie w przyszłym tygodniu ukaże sie twój Styl z kampanią Aussie ze mna ;)))

wczoraj byłam też na castingu na pokaz fryzur ;))

jestem zawiedziona - nie z tego powodu, że sie nie dostałam ale szukali 12 dziewczyn - wybrali 8 z czego połowa znajomych - i wszystkie z długimi włosami ;(( po co robić casting jak bierze sie znajomych ;( dla mnie dno

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz