INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

środa, 25 września 2013

testowanie olejek pod prysznic Vedara





kilka dni tmeu dostałam olejek pod prysznic Vedara

  Łagodny olejek myjący został stworzony z myślą o skórach atopowych, suchych i wrażliwych. Zawartość oleju słonecznikowego i oleju z moreli wzbogaca naskórek w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe oraz witaminę A odbudowując i przyspieszając regenerację skóry. Olej słonecznikowy skutecznie chroni i zapobiega transepidermalnej utracie wody.
Łagodne emolienty działają nawilżająco i zmiękczają naskórek pozostawiając delikatny film ochronny. Preparat nie zawiera mydła, nie zaburza naturalnego pH skóry. Olejek uzupełnia niedobór lipidów niwelując uczucie napięcia i suchości skóry, dzięki swoim właściwościom renatłuszczającym.
Sposób użycia: niewielką ilość olejku nanieść na wcześniej zwilżoną skórę i delikatnie wmasować. Można również spienić olejek na dłoni z dodatkiem wody lub dodać bezpośrednio do wanny.
Pojemność: 200 ml




olejek jest bardzo gesty- dlatego za pierwszym razem nalałam go za dużo na dłoń i był strasznie gęsty i cięzki do umycia
Ale za drugim razem wzięłam już tylko trochę i był idealny - (najlepiej chyba nanieść na mokra gąbkę i sie namydlić ;)
przepiękny zapach, super nawilżenie i wydajny - choć moim zdaniem powinna być pompka, która by ten olejek zamieniała w pianę juz przed nałożeniem na ciało - bo olejek jest bardzo gesty (mam podobny Nivea) i ten jest gęstszy

plusy
zapach
wydajny
bardoz mocno nawilża

minus
brak pompki - przez co zużywa sie więcej kosmetyku niz potrzeba

ogólnie - bardzo zadowolona

idealny też do wanny ;))) wspaniały relaks









 aż sie rozmarzyłam o pobycie na wsi - cisza spokój i natura wokół mnie - bo tak właśnie działa olejek Vedara ;)))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz