INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

mega zakręcony tydzień pełen niespodzianek

oj nie pisałam dla was już ponad tydzień - ale tyle sie działo, że musiały opaść emocje żebym wzięła się w garść

pierwsza wiadomość, to to, ze moje zdjęcie będzie na limitowanej butelce Absoluta (we wrześniu w sklepach)

w przyszłym tygodniu nagrywam program w 20m2Lukasza  z tej okazji






mój telewizor po 15 latach padł - wiec kupiłam nowy Led Samsunga ;))) kupiłam najtańszy bo mam jak wiecie duża wadę wzroku wiec ja nie widze różnicy między HD a zwykłym obrazem ;)))



dostałam kilka nagród

1. kartę o wartości 70 zł do Galerii Wileńska - zaprosiłam siostrzenicę na pizzę i kupiłam jej książeczkę i kilka drobiazgów ;))

suplement diety na cellulit wodny


karty upominkowe do Super-Pharm łącznie o wartości 500 zł


spędziłam super długi weekend na działce ;)))

psy wybiegane szczęśliwe








no i wisienka na torcie

sesja dla Magazynu hebe _drogerie ;))

nie z konkursu - wystapiłam tam jako fotomodelka ;))

przepiękne, stylizacje, makijaże i świetna atmosfera i jedzenie boskie
sesja ukaże sie w październikowej gazetce - wydawanej przez tą galerię



a no i zmieniłam kolor włosów na czekoladę - bo już rudy i blond mnie denerwował






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz