INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

środa, 7 sierpnia 2013

babski wypad - czyli wiecznie na diecie szaleje ;))


wczoraj wybrałam sie z kumpelą do kina na "jeszcze większe dzieci" - film odmóżdżający - ale niektóre sytuacje tak głupie, ze nie mogłam przestać sie śmiać - na poprawę humoru extra - na doła jeszcze lepsze - ale bilety wygrałam - jakby zapłaciła za ten film to bym była wściekła - fajny do obejrzenia w domu - ale żal wydawać kasę na bilet ;))) mimo dobrej obsady\

ale przed kinem był jeszcze pyszny drink, lody, shake czekoladowy, coca-cola ;)) i oczywiście popcorn 0 woda smakowa żywiec - mietowo-cytrynowa (bardzo dobra)


wczoraj doszło kilka nagród ;)))  od allevo - baton i krem do twarzy

 krem Nivea pod prysznic - do testowania w ramach niebieskiej rewolucji
balsamu uzyłam

bardzo fajny idealny na lato - bo skóra po nim jest sucha, nie łuszczy się i nie mam wrażenia, ze mam na sobie jakiś plastikowy worek ochronny jak w przypadku innych kremów.
na taki upał idelany, bardoz szybko i łatwo sie nim nawilża i  od razu mozna zakładac ubrnaie i nie martwić sie o plamy
co prawda nie nawilża mocno ; ale też skóra jest przyjemna w dotyku

jakiś czas temu dostałam bransoletkę by Dziubeka z konkursu - niestety zapięcie już od początku było zepsute - ale zdecydowałam sie kilka dni temu ja zareklamować - wysłałam zdjęcie i dwa dni później dostałam nową bransoletkę - szacun dla firmy ;)))


dostałam też pismo z PKP, ze dostane zwrot 25% ceny za bilet z powodu godzinnego opóźnienia pociągu ;)))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz