INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

wtorek, 22 października 2019

oko w oko ze złem


Berry Daynes – oko w oko ze złem
#czytelniczeigrzyska2019 #taniaksiążkapl
Etap 10 58/52
Miało być mocno, krwawo i pod napięciem wyszło nijako. Jestem rozczarowana. Liczyłam na opis wstrząsających spraw karnych dostałam nudną biografie psycholożki, która skupiła na sobie całą uwagę.
 Tan naprawdę tu czułam deja vu – te kilka opisanych historii gdzieś już czytałam. Czasami wiało tak nudą, że miałam ochotę zakończyć tą książkę. Znów dałam się nabrać na opis z tyłu książki, który obiecywał mi mocną lekturę.
, „Jeżeli ktoś obcy zaczyna do ciebie mówić, to może być najlepsza chwila w całym jego życiu, jedyna rozmowa, jaka mu się dziś przytrafi.” No to autorki wysłuchaliśmy i możemy jej podziękować. Książka nie jest zła, ale nudna. Nie ma niej w nic, co by zmroziło krew w żyłach. A przecież każdy z nas wie, że na świecie było mnóstwo zbrodni ociekających przemocą i zakrawających o rzeź. I tu chciałam poczytać o takich przypadkach, a książka była obdarta z tego – jakby ktoś ją ocenzurował i domalował kwiatki.
Ja liczyłam na mocniejsze wrażenia i dlatego jestem rozczarowana. Nie ma tu nic, czego bym wcześniej nie czytała, (bo interesuje się psychologią). Ale jak ktoś nie potrzebuje wrażeń to ta książka może być dobra. Dla fanów thrillerów i krwawych jadek jest za lekka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz