INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

wtorek, 6 stycznia 2015

jeszcze nie zwalniam - postanowienia muszą być

ciesze się, ze mimo że już 4 miesiąc ćwiczę i zdrowo sie odżywiam - jeszcze się nie poddałam

waga spadła do 61 -;) może wkrótce znów zacznie spadać w dół

kupiłam sobie płytę - ODCHUDZAJĄCA JOGA z Jillian Michele - genialna - coś jak skalpel wyzwanie z turbo wyzwanie ;))) - to nie taka zwykła joga - bardzo dynamiczna - stąd nazwa odchudzająca. ciężko było utrzymać równowagę - ale super - choć po 30 minutach ledwo się podniosłam - zaczęłam od poziomu 2 ;) a co ;)))

mój ulubiony koktajl po treningu - maślanka z kawałkami świeżego ananasa, bananem, szczyptą kakao i cynamonem ;)))

NOWY ROK sie super zaczął
odebrałam nagrodę od  DEPILOVE - super kosmetyki i voucher na 100 zł na zabiegi do salonu - przed wyjazdem do Paryża zrobię sobie paznokietki ;)))
przyszła karta Rossmann - podarunkowa ;)) och wszysktie wiemy, że kosmetyków nigdy za wiele ;)))
byłam z siostrzenicą na wystawie LEGO na Stadionie Narodowym - bardzo fajna - polecam - do 25 lutego trwa ;) w tygodniu bilet w godzinach porannych - 18 zł od osoby ;)))
no i przyszła piękna odblaskowa obroża i smycz dla mojej psiny ;)))

pozdrawiam
trzymajcie się ;)))










































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz