INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

środa, 9 kwietnia 2014

świetnie rozpoczęty tydzień - mnóstwo prezentów i testów

juz w poniedziałek się zaczęło

od Glamour - teleofn, ze wygrałam w konkursie smsowym ;)
7 cudnych par majteczek firmy LePetite Trou   https://www.facebook.com/profile.php?id=392501184216200&fref=ts


to ich jedno z 7 cudów świata ;)))  -strasznie sie cieszę - w ciągu miesiąca je dostanę

z redberry dostane miesięczny karnet na siłownię
kocham ich lody jogurtowe ;) zawsze musze mieć choc jeden słodki smak






wczoraj byłam na warsztatach z YVES ROCHER
Pani kosmetyczka pochwaliła moja cerę - była pod wrażeniem ;)))
dostałam 3 krmey do twarzy - dobrane do mojej cery ;)
lakier do paznokci i serum wyszczuplające ;)))
 wygrałam też masaż twarzy a póxniej zrobiono mi makijaż ;)
no cóz to jedyny minus warsztatów
dla mnie makijaż zbyt mocny nie naturalny - nawet mój tata spytał sie - dlaczego tak mocno sie pomalowałam ;) muszę to powiedzieć ;) makijażystkę poznaje sie po tym jaki sama ma makijaż - ja widząc jak odcina jej sie makijaż od skóry byłam pewna obaw i niestety sie sprawdziły
no ale po przyjściu do domu zmyłam makijaż i super ;) tylko wyskoczyło mi niestety kilka krost - ale warto było - bo kocham kosmetyki yves rocher ;)))
 serum wyszczuplające
 krem pod oczy - no czas zacząć stosować ;)
dla mnie super są e wypustki do masażu ;))
super konsystencja. szybko sie wchłania - czyżby ideał ;)))

dostałam też paczkę ambasadorki AVON

2 kremy, próbki i katalogi ;)))

siostrzenicy dokupiłam gry na playstation





dalej ucze sie portugalskiego - choć to trudny język
w tym roku mój zajączek z Lindta ma konkurencje z Ferrero rocher

no i dostałam ajuwerdyjską kuracje wzmacniająca do włosów ;))

zapach cudny, konsystencja gęstego lejku - bardzo mi sie podoba ;)))


tyle cudności w 2 dni ;))))

2 komentarze:

  1. Cześć, chyba byłyśmy w tym samym czasie na warsztatach w Yves Rocher :) Kojarzę Cię z twarzy :) Pozdrawiam! Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. wiuta,
    tak byłam na warsztatach Yves Rocher
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń