INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

czwartek, 17 kwietnia 2014

AVON REVERSEALIST - kampania STREETCOM

kilka dni tmeu dostałam przepiękna paczkę z cudną zawartoscią
dwa kremy Avon i 30 próbek dla moich koleżanek

dostałam je w ramach kampanii STREETCOM - do której należę już od jakiegoś czasu - i mogę przysiąść, że naprawdę można dostawać produkty do testu z tej firmy. Wystarczy się zarejestrować na www.streetcom.pl
wypełnić formularz, wysłać go pocztą i czekać
w przeciągu 2 lat uczestniczyłam już w 8-10 kampaniach
to nie tylko produkty za darmo, testowanie nowości - ale prezenty dla przyjaciół, najbliższych
ja jestem gadułą, kocham kosmetyki - wiec dla mnie to wspaniała okazja do spędzania czasu tak jak lubię

ale przejdźmy do AVON

moja mama jest wierna kremom AVON ANEW już od kilku lat - czasami używa też Loreal'a - ale AVON jest jej ulubionym bo doskonale nawilża twarz, szybko się wchłania i redukuje zamrszczki.
ja nie używałam tych kremów bo te kremy były dla pań dojrzałych - wiec przed 30-stką, 40 raczej nie należy ich używać - jestem zwolenniczka używania kremów w swoim przedziale wiekowym - bo używanie czegoś na zapas to głupota

Więc ucieszyłam sie, że ANEW nowy jest dla mnie. no jest 35+ - ale myślę, ze mając 33 lata spokojnie mogę go używać

powiem, wam, ze moja mama mimo 60 lat zabrała mi mój krem na dzień a ja sobie zostawiłam krem na noc.
Nie zarabiam kokosów - a lubię dobrą pielęgnację - wiec stosuje zasadę - jeśli nie stać mnie na dwa kremy - więcej pieniędzy inwestuje w krem na noc - bo to on jest najważniejszy bo najintensywniej działa podczas regeneracji naszej cery czyli snu - tylko pamiętajmy przed położeniem się spać o dobrym demakijażu i położenia grubszej warstwy kremu przynajmniej na godzinę przed snem - by krem wsiąkł w skórę a nie poduszkę

ja zawsze z Avon najbardziej kochałam kremy do twarzy i szampony do włosów - i to sie nie zmieniło

krem na dzień jest fajny, nie bryluje sie, nie ściąga pod make-upem - jeśli pamiętacie by tego kremu nie nakładać im więcej tym lepiej - to bez sensu i tylko marnotrawienie kasy ;)
ciesze sie, że kremy maja flirty 25SPF - ja mam bladą biała cerę i mimo, ze opalam sie szybko na brązowo - to tego nie lubię - pokochałam swoja skórę - a poza tym opalanie ejst passe, niezdrowe i wysusza ja przyczyniając sie do powstawania zmarszczek - po co to.

na razie jedno spotkanie za mną z przygodnie spotkanymi osobami, które zauroczone był kremem i próbkami.

Przede mną święta - próbki pójdą do cioć, , kuzynek i siostry  -wiec pójdą próbki dalej

p.s.
zapiszcie sie do streetcomu - bo Avon szykuje jeszcze dużą podobna kampanię - może to wam sie poszczęści i sie do niej dostaniecie








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz