INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

poniedziałek, 24 lutego 2014

życie pisze czasem zadziwiające scenariusze

kilkanaście dni temu zaczęłam korzystać z aplikacji TINDER

w Polsce mało znana - ale na świecie tak ;)))

Gdy znów nie dostałam pracy z powodu mojego słabego angielskiego ( a tylko dlatego, że nie używam go na co dzień) postanowiłam poszukać kogoś do wspólnych rozmów

no i trafiłam na Henryka z Brazylii - powiem szczerze - na zdjęciu nie ujął mnie niczym dobrym ;( Jakoś złe zdjecia miał i tak naprawdę o mało nie przekreśliłam go - ale wiecie - założyłam sobie, ze muszę ten angielski ćwiczyć - wiec umówiłam sie na spotkanie.

w realu wygląda bardzo sympatycznie - a po kilku chwilach rozmowy zdałam sobie sprawę, że to fajny facet ;)

rozmawiamy po angielsku, ale tez polsku i portugalsku. juz tak dawno nie uśmiałam się na "randce" - ale język portugalski jest fajny lecz trudny

Henrykowi - pokazałam swoją cześć Warszawy - zabierając go na długi 10 km spacer od Marszałkowskiej - przez nowy świat na żoliborz itd ...

polecam wam ten portal ;) spotkałam juz kilka osób przez niego - ale to henry najbardziej przypadł mi do serca ;))) fajny kumpel





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz