INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

czwartek, 20 lutego 2014

w zdrowym ciele zdrowy duch

oj ;))
wczoraj byłam na zajęciach ze słynną Ewą Chodakowską ;))
wspaniała kobieta

ten kto jej nie zna nie powinien wypowiadac, że o niej xle
pełna ciepła, serdecznosci i wspaniale motywuje

killer na żywo to disaster
wszysktie płyty Ewy przećwiczyłam i żadna nie dała mi w kość tak jak trening na żywo


po treningu nie miałam ochoty na jedzenie - wiec poszłam na zakupy

wiosna sie zbliża - wiec zestaw na randkę ;))) mam leginsy i bluzka i buty Stradivardius ;)))
leginsy 19 zł (wyprzedaż)
bluzka 29,90 ;)) (wyprzedaż)
 buty na koturnie - zamszowe - 129 zł - najnowsza kolekcja

cos do tańca i na fitness
spodenki stradivardius - 29 zł (wyprzedaż)
buty 70 zł - www.ibuty.pl
bandage - 2 sztuki 19 ,90 zł - Stradivardius





dla ducha ciuchy
dla ciała cos pożywnego
owsianka z kaszą pęczak, odrobiną cynamonu, kakao i owoców Goi




a na deser lody jogurtowe imbirowe-cytrynowe z dodatkiem orzechów i ananasa ;)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz